16 April 2010

Sesorah Bahasa Jawi

Dibawah ini ada sesorah atau pidhato basa jawi, atau juga pidato bahasa jawa.
terserah bagaimana pendaaptmu. ini merupakan pidahato yang aku buat untuk ujianj praktik bahasa jawa kemarin. sori aklau salah, tapi ini cuman isinya doang lho....

Sesorah, Pidhato basa jawi

Assalamualaikum Wr. Wb

Bapak, Ibu para rawuh lan para rayi ingkang kula hurmati. Kaparenga ing wekdal menika kula wakilipun kelas sanga ngaturaken gunging panuwun saha sugeng rawuh wonten ing adicara perpisahan menika.
Bapak ibu guru ingkang pantes tinulad sinudarsana, mboten kanyana sampun tigang tahun panjenengan didhik kula lan kanca- kanca kanthi kesabaran lan maringi ilmu ingkang katah kang migunani dating pasrawungan sedaya kala wau diparingaken tanpa pamrih.
Dene kula lan kanca- kanca mboten saged mbales jasa- jasanipun panjengan sedaya. Namung saged angaturaken mugi- mugi gusti kang maha wikan paring pinwales tumrapkawigatosan lan ilmu ingkang sampun panjenengan paringaken dhuamteng kula sami.
Ing mriki, kula amkili kanca- kanca nyue\wun pamit sha idi panestu mugi- mugi kula lan kanca- kanca pinaringan panggenan pawiyatan ingkang becik, kados ingkang kula lan kanca- kanca kersaaken.
Para rayi ingkang kula tresnani, supados tambah semangat sinau lan semangat anggenipun nggayuh prestasi supaya pawiyatan ingkang kita tresanani niki, MTsN Kediri 2, saya apik lan tetep paling apik ing Kutha Kediri.
Para rayi lan kanca- kanca kelas sanga,kula pesen kangge sedaya kemawon, aja ngantos “pedhot-kekancan” supados kita tetep rerembagan kayata sakderengipun kita pisah.
Ing pungkasaning atur, kula lan kanca- kanca nyuwun idi pangestu lan agunging samudra pangaksami dhumateng Bapak, ibu guru, para rawuh, lan para rayi menawi kula skanaca gadah kesalahan wiwit tigang tahun niki.

Atur temanten managn srikaya
Mangan kupat uga pecel punten
Cekap semanten atur kawula
Bilih salah nyuwun pangapunten


Wassalamualaikum Wr. Wb

26 komentar:

  1. MAKASIH ,, KAMU DAH BANTU TUGAS AKU...

    BalasHapus
  2. boleh di copy kan? buat tugas juga hehe makasih sebelumnya :)

    BalasHapus
  3. oke, boleh di kopi kok... tapi itu cuman isinya loh...

    BalasHapus
  4. mz, aq arep ngopi nggone smpean tapi kok eo sak gak penak .

    BalasHapus
  5. Gak pa- apa kalau mau ngopi ini, toh ini juga bukan secret kok, tenang aja

    BalasHapus
  6. lail cahayaku>emmm kren bngt<<<
    kurasa aq haruz bnyak bljar utk jd sprti anda>>>>
    mksih bnyak z

    BalasHapus
  7. bagggguuuusssssssssssssst....makasih bgt ,,dah ngbantu aq cri tgs.. tnx

    BalasHapus
  8. ya, sama-sama itu dulu juga tugasku waktu aku kelas 9 smp, ;-)

    BalasHapus
  9. matur nuwun sanget njih mz!!

    BalasHapus
  10. Saya numpang ngutip ya..matur nuwun

    BalasHapus
  11. boleh di copy toh,, cz da tgz juga,,
    minta tlg juga donk follow blogku ya cz bwt ujian praktek hehe,,
    http://grandmamanda.co.cc
    makasih,,

    BalasHapus
  12. makasih . buat tugas aku .

    BalasHapus
  13. masss ,,, akk ngopi yaaaa ?????????
    hheheheheheeh

    BalasHapus
  14. judule op wi?

    BalasHapus
  15. wah lumayan benhet nih..pendek soalnya
    makasih yaa

    BalasHapus
  16. matur nuwun sanget nggih!!!!
    =>sATRIa_[M]@GN3T<=

    BalasHapus
  17. makasi., buat uas praktek nih.. hehe.. :)
    kereen tu..

    BalasHapus
  18. dulu aku juga buat praktik. Oh ya, jika kalian punya sesorah lagi. kirim kan aja ke aku di larsya_hapra94@rocketmail.com

    BalasHapus
  19. hassekkk
    gue ngopi yh bwt tugas .hehehe

    BalasHapus
  20. minta ijin copy ;)

    BalasHapus
  21. iya, di copi nggak apa apa kok. Toh itu dulu yang buat juga aku sendiri

    BalasHapus

Silahkan beri komentar kamu mengenai apa yang aku tulis di atas. Tapi tolong jaga kesopanan ya,